Регламент змагань «Асфальтна битва 2013»

Кубок Олександрії: Асфальтна битва 2013
Регламент клубних змагань з автомобільного слалому «Кубок Олександрії: Асфальтна битва 2013»

Зміст
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
РОЗДІЛ 2. УЧАСНИКИ ТА АВТОМОБІЛІ УЧАСНИКІВ
РОЗДІЛ 3. ТРАСИ ТА ФІГУРИ
РОЗДІЛ 4. ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
РОЗДІЛ 5. СТАРТОВІ НОМЕРИ
РОЗДІЛ 6. ОБОВ’ЯЗКОВІ ПЕРЕВІРКИ І КОНТРОЛЬ
РОЗДІЛ 7. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
РОЗДІЛ 8. ПРОТЕСТИ ТА АПЕЛЯЦІЇ
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
1.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ ОМГО «Нова Хвиля» організовує клубні змагання з автомобільного слалому «Кубок Олександрії: Асфальтна битва» Змагання проводяться у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, у відповідності з даним регламентом (надалі – загальний регламент). м. Олександрія 24.11.13 (площа імені В.І. Леніна) Всі учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами МСК ФІА, НСК ФАУ та цього Регламентів.
Орг. Комітет
Голова організаційного комітету – Цапюк С.К. – голова міської ради
Заступник голови оргкомітету – Л. Давиденко – перший заступник міського голови Чеботарьов В.В. – Керуючий справами виконавчого комітету
Члени орг. Комітету:
1. Дожджаник В.В. – голова ОМГО «Нова Хвиля»
2. Іванков В.В. – заступник голови ОМГО «Нова Хвиля»
3. Химишинець Л.Д. — заступник голови ОМГО «Нова Хвиля» з організаційних питань 1.2. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
24.11.2013р.:
9:00 — 11:30 Реєстрація учасників, тренувальні заїзди (площа імені В.І. Леніна)
11:30 — 12:00 Передстартовий інструктаж, технічний та медичний контроль
12:00 Урочисте відкриття
12:30 — 15:00 Залікові заїзди
15:00 — 16:00 Нагородження переможців ( в залежності від кількості учасників)
Офіційні особи змагання:
Бойчук А.А. –С.11.000.1.13
Вялих С.А. – С.11.0031.13
Жосан Р.А. – ДС.11.0025.13
Секретар змагань: Ніжейко В.В.
РОЗДІЛ 2. УЧАСНИКИ ТА АВТОМОБІЛІ УЧАСНИКІВ
2.1. До участі у змаганні допускаються серійні легкові автомобілі, що пройшли Технічний контроль змагань та зареєстровані у Державній Автомобільній інспекції. Також допускаються автомобілі зі спортивним технічним паспортом ФАУ.
2.2. Водії можуть брати участь в індивідуальному заліку.
2.2.1. Дозволяється участь двох учасників на одному автомобілі.
2.3. Змагання проводяться з поділом на класи: FWD – передній привід RWD – задній привід AWD – повний привід
2.4. Дозволяється використовувати будь-який тип гуми. Забороняється використовувати шиповану гуму.
2.5. Дозволяється участь лише автомобілів без килимів та будь-яких зайвих предметів під ногами водія.
2.6. Дозволяється участь в змаганні другого водія (штурмана).
2.7. Під час змагання в автомобілі можуть знаходитись лише перший та другий пілоти. РОЗДІЛ 3. ТРАСИ ТА ФІГУРИ
3.1. Схема фігури — Додаток 1.
РОЗДІЛ 4. ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
4.1. Прийом заявок: (згідно розкладу) або на электрону пошту lehim@i.ua
4.2. Заявка відхиляється якщо не вміщує повної інформації або, інформація не є дійсною.
4.3. Підписавши Заявку учасник змагань підтверджує знання Індивідуального Регламенту, Програми змагань, зобов’язується виконувати вимоги офіційних осіб змагання.
4.4. До 11:00 години ранку у день змагань: учасники мають право змінити автомобіль. 4.5. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причини. РОЗДІЛ 5. СТАРТОВІ НОМЕРИ
5.1. Стартові номери Організатор змагань присвоює на свій розсуд.
5.2. Максимальна кількість учасників – 60.
5.3. Стартовий номер учасника обов’язково повинен закріплюватися на автомобілі учасника на протязі всієї тривалості змагання.
5.4. Реклама, надана Організатором, є також обов’язковою для розміщення на автомобілі учасника.
РОЗДІЛ 6. ОБОВ’ЯЗКОВІ ПЕРЕВІРКИ І КОНТРОЛЬ
6.1. Учасники подають свої автомобілі до пункту Передстартового контролю у відповідності з Програмою змагання для перевірки водійських посвідчень, технічного паспорту, полісу страхування та відповідності автомобіля вимогам правил дорожнього руху, та для медичного огляду на предмет тверезості.
6.2.Учасник повинен подати підтвердження права власності або розпорядження автомобілем.
6.3. Недотримання розкладу Передстартового контролю, або не явка на Передстартовий контроль тягне за собою виключення із змагання.
6.4. Автомобіль не допускається до участі у змаганні, якщо він не відповідає вимогам Індивідуального Регламенту.
6.5. Учасники що не пройшли медичній контроль до участі у змаганні не допускаються. 6.6. Організатор змагань має право вимагати проведення медичного огляду будь-якого учасника та технічного стану автомобіля у будь-який час змагання.
6.7. Обов’язкове застосування ременів безпеки!
РОЗДІЛ 7. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
7.1. ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТУКТАЖ
7.1.1. Всі учасники, чиї автомобілі допущено до участі у змаганні, повинні бути присутні на інструктажі під загрозою виключення із змагання.
7.2. ТРЕНУВАННЯ
7.2.1. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Екіпаж повинен бути пристебнутий ременями безпеки. Передня вісь автомобіля повинна бути розташована паралельно лінії старту та жодний елемент кузову не повинен перетинати лінію старту. Екіпажу, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном буде заборонено поточну спробу.
7.2.2. Всім учасникам, чиї автомобілі допущено до участі у змаганнях, надається час для тренування у визначеній даним регламентом час.
7.3. ЗАЛІКОВІ ЗАЇЗДИ
7.3.1. Проводяться три залікових заїзди. Сума двох кращих результатів приймається до уваги при визначенні переможців.
7.3.2. Хронометраж результатів обчислюється до 0,1 секунди 7.4.3. Учасник повинен пройти трасу змагань, в суворій послідовності, визначеною схемою траси. Траса змагань вважається пройденою за схемою, якщо щонайменше три колеса автомобіля пройшли біля маркерів з вказаних боків, заїзд у бокс рахується перетином лінії передньою віссю. Фініш заїзду – виконується базою автомобіля (зупинка автомобіля таким чином, щоб фінішні смуга була між задньою та передньою віссю автомобіля) 7.3.3. У випадку порушення порядку виконання заїзду на водія накладається наступна пеналізація:
а) за наїзд або дотик до маркера – додавання двох секунд до часу проходження;
б) за наїзд або дотик до маркера передньою чи задньою частиною автомобіля ( в межах габаритних ліхтарів) – додавання чотирьох секунд до часу проходження;
в) фальстарт – додавання чотирьох секунд до часу проходження.
г) невиконання вимоги фінішу базою – додавання чотирьох секунд до часу проходження;
д) за наїзд або дотик до трьох чи більше маркерів – зняття з заїзду;
е) не проходження дистанції згідно схеми – зняття з заїзду;
7.5. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ У ЗМАГАННІ
7.5.1. Переможець у індивідуальному заліку визначається за найменшою сумою часу, показаним в двох кращих залікових заїздах з урахуванням штрафного часу за порушення порядку виконання.
7.5.2. У випадку рівності часу переможець та наступні місця визначаються за результатом третьої спроби спроби.
7.6. БЕЗПЕКА ЗМАГАНЬ
7.6.1. Учаснику, без дозволу офіційних осіб, під загрозою виключення або дискваліфікації, в день змагань заборонено: — перевищувати обмеження швидкості у 10 км/год., встановлене на території, але поза ділянкою змагань; — їздити з пробуксовкою коліс за межами траси змагань (простір обмежений стартом і фінішем) та робити інші активні дії, які не пов’язані з проходженням траси змагань; — виїжджати за межі майданчику для змагань, в тому числі за межі закритого парку; — робити інші дії що, на думку офіційних осіб, можуть створити аварійні або небезпечні ситуації.
7.6.2. Під час тренувальних та залікових заїздів на трасі знаходиться лише один автомобіль. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв та їх майну, так і за збитки та шкоду, що були заподіяні по відношенню до третіх осіб. У випадку аварії, водії виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.
РОЗДІЛ 8. ПРОТЕСТИ ТА АПЕЛЯЦІЇ
8.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.
8.2. кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний власником ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 500 грн. та гарантійним внеском у сумі: — 1000 грн. — за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбирання агрегату; — 4000 грн. — за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка потребує розбирання агрегату;
8.3. Витрати, що пов’язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
8.4. Внески, вказані у п.п. 8.2 повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.
8.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних Комісарів.
8.6. Забороняється внесення протестів щодо рішень суддів лінії старту, суддів фінішу, суддів хронометражу або суддів факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК ФАУ).
8.7. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ.
8.8. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Все о спорте в Александрии © 2013 - 2020